Betingelser og vilkår

LEVERING

Jeg sender altid senest din ordre 3 hverdage efter ordren er gået igennem.


Dine varer sendes med GLS eller DAO, du vælger selv om du vil have dem sendt til nærmeste pakkeshop, eller til din egen adresse. Hvis der bliver reklameret med fri fragt, gælder dette til pakkeshop, ikke hjemmelevering. 
OBS: Hvis der ikke er plads på udleveringsstedet, vil din pakke blive flyttet til nærmeste udleveringssted, hvilket du får besked om. Opstår der problemer, kontakt da kundeservice hos GLS.


Der leveres varer alle ugens hverdage. Når din ordre lander hos Gls, vil din vare blive leveret 1-3 hverdage efter.


For visse varer gælder særlige leveringsvilkår. Betingelserne vil fremgå specifikt forud for køb af disse varer.

Persondatapolitik relateret til køb i shoppen

Jeg har brug for følgende oplysninger, når du handler hos mig:

Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

Jeg registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Øjenguf og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.


Returnering og ombytning

Returnering:
Du har 14 dages returret på din ordre. Det betyder, at du har 14 dage, fra du har modtaget din ordre, til at kontakte mig med henblik på returnering. Kontaktoplysninger finder du under siden "Kontakt".
Jeg vil herefter sende dig de oplysninger, du skal bruge, for at kunne sende pakken retur til mig.
Når jeg har modtaget din returnering samt godkendt produkternes stand, vil du modtage pengene retur.
Retur-omkostninger påhviler på dig som køber.
For at kunne returnere, skal produktet/produkterne være ubrugte og i samme stand, som da du modtog dem.


Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen. Du skal reklamere i "rimelig tid" efter du har opdaget manglen/fejlen.

Øjenguf dækker returneringsomkostninger inden for rimelighedens grænser.

Læs mere om din reklamationsret på Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens hjemmeside.
Ved returnering, reklamationer og benyttelse af fortrydelsesretten, skal varen sendes til:
Øjenguf//Fie Samson
Amagerbrogade 221, 2 tv

2300 København S


Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav.